Παρακαλούμε διαβάστε πριν στείλετε το αίτημά σας

  • Να δώσετε έναν σύντομο τίτλο, με τον οποίο ο εκπρόσωπός μας θα κατανοήσει τη φύση του προβλήματος με την πρώτη ματιά.
  • Να περιγράψετε όσο πιο αναλυτικά μπορείτε το πρόβλημά σας, ώστε να μη χρειαστεί επιπλέον διευκρίνιση για την άμεση εξυπηρέτησή σας.
  • Να δώσετε επιπλέον προσοχή όταν επιλέγετε το τμήμα στο οποίο απευθύνεται το πρόβλημά σας, ώστε να μην υπάρχει καθυστέρηση στην ανάθεση του αιτήματός σας στον κατάλληλο εκπρόσωπό μας.
  • Αν μπορείτε, να επισυνάψετε screenshot ή αρχεία που θα βοηθήσουν στην ευκολότερη κατανόηση του αιτήματός σας.
  • Όταν υποβάλλετε το αίτημά σας, αποστέλλεται άμεσα ειδοποίηση στο τμήμα που έχετε επιλέξει και στο email σας με το αναγνωριστικό του αιτήματος.
  • Αν δεν λάβετε ειδοποίηση στο email σας, παρακαλούμε ελέγξτε και τον φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων στο email σας και προσθέστε τη διεύθυνση ticket@techplace.net στη λίστα μη ανεπιθύμητων.
  • Το αίτημά σας αναλαμβάνεται από τον πιο κατάλληλο εκπρόσωπό μας.
  • Την απάντηση του εκπροσώπου μας θα τη λάβετε στο email που έχετε επιλέξει.
  • Παρακαλούμε να απαντάτε στα αιτήματα ακολουθώντας τον σύνδεσμο που βρίσκεται στο email που λάβατε αμέσως μετά την υποβολή.
  • Αν έχει επιλυθεί το πρόβλημά σας παρακαλούμε να ολοκληρώσετε το αίτημα.
  • Αν ένα αίτημα είναι ανοικτό και έχει απαντηθεί από κάποιον εκπρόσωπό μας, θα κλείσει αυτόματα μετά το πέρας 14 ημερών.
  • Παρακαλούμε να μην χρησιμοποιείτε μόνο ΚΕΦΑΛΑΙΑ ή greeklish.
  • Κατά τη διάρκεια της επίλυσης του προβλήματος που αντιμετωπίζετε, για την επικοινωνία μας θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά η πλατφόρμα Techplace Helpdesk

Λεπτομέρειες άρθρου

Κωδικός:
1
Κατηγορία:
Powered by Techplace