Παρακαλούμε διαβάστε πριν στείλετε το αίτημά σας
- Να δώσετε έναν σύντομο τίτλο, με τον οποίο ο εκπρόσωπός μας θα κατανοήσει τη φύση του προβλήματος με την πρώτη ματιά.
- Να περιγράψετε όσο πιο αναλυτικά μπορείτε το πρόβλημά σας, ώστε να μη χρειαστεί επιπλέον διευκρίνιση για την άμεση εξυπηρέτησή σας.
- Να δώσετε επιπλέον προσοχή όταν επιλέγετε το τμήμα στο οποίο απευθύνεται το πρόβλημά σας, ώστε να μην υπάρχει καθυστέρηση στην ανάθεση του αιτήματός σας στον κατάλληλο εκπρόσωπό μας.
- Αν μπορείτε, να επισυνάψετε screenshot ή αρχεία που θα βοηθήσουν στην ευκολότερη κατανόηση του αιτήματός σας.
- Όταν υποβάλλετε το αίτημά σας, αποστέλλεται άμεσα ειδοποίηση στο τμήμα που έχετε επιλέξει και στο email σας με το αναγνωριστικό του αιτήματος.
- Αν δεν λάβετε ειδοποίηση στο email σας, παρακαλούμε ελέγξτε και τον φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων στο email σας και προσθέστε τη διεύθυνση ticket@techplace.net στη λίστα μη ανεπιθύμητων.
- Το αίτημά σας αναλαμβάνεται από τον πιο κατάλληλο εκπρόσωπό μας.
- Την απάντηση του εκπροσώπου μας θα τη λάβετε στο email που έχετε επιλέξει.
- Παρακαλούμε να απαντάτε στα αιτήματα ακολουθώντας τον σύνδεσμο που βρίσκεται στο email που λάβατε αμέσως μετά την υποβολή.
- Αν έχει επιλυθεί το πρόβλημά σας παρακαλούμε να ολοκληρώσετε το αίτημα.
- Αν ένα αίτημα είναι ανοικτό και έχει απαντηθεί από κάποιον εκπρόσωπό μας, θα κλείσει αυτόματα μετά το πέρας 14 ημερών.
- Παρακαλούμε να μην χρησιμοποιείτε μόνο ΚΕΦΑΛΑΙΑ ή greeklish.
- Κατά τη διάρκεια της επίλυσης του προβλήματος που αντιμετωπίζετε, για την επικοινωνία μας θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά η πλατφόρμα Techplace Helpdesk